Description of the library
Bullet Physics is a professional open source collision detection, rigid body and soft body dynamics library written in portable C++. The library is primarily designed for use in games, visual effects and robotic simulation. The library is free for commercial use under the ZLib license.
Bullet Physics는 휴대용 C ++로 작성된 전문적인 오픈 소스 충돌 감지, 강체 및 연체 역학 라이브러리입니다. 라이브러리는 주로 게임, 시각 효과 및 로봇 시뮬레이션에 사용하도록 설계되었습니다. 라이브러리는 ZLib 라이센스에 따라 상업적으로 무료로 사용할 수 있습니다.
Main Features
• Discrete and continuous collision detection including ray and convex sweep test. Collision shapes include concave and convex meshes and all basic primitives
• 광선 및 볼록 스윕 테스트를 포함한 이산적이고 연속적인 충돌 감지. 충돌 모양에는 오목 및 볼록 메시와 모든 기본 기본 요소가 포함됩니다.
• Maximal coordinate 6-degree of freedom rigid bodies (btRigidBody) connected by constraints (btTypedConstraint) as well as generalized coordinate multi-bodies (btMultiBody) connected by mobilizers using the articulated body algorithm.
• 관절 화 된 바디 알고리즘을 사용하여 모빌 라이저로 연결된 일반화 된 좌표 다중 바디 (btMultiBody)뿐만 아니라 제약 조건 (btTypedConstraint)으로 연결된 최대 좌표 6 자유도 강체 (btRigidBody)
• Fast and stable rigid body dynamics constraint solver, vehicle dynamics, character controller and slider, hinge, generic 6DOF and cone twist constraint for ragdolls
• 빠르고 안정적인 강체 역학 제약 솔버, 차량 역학, 캐릭터 컨트롤러 및 슬라이더, 힌지, 일반 6DOF 및 래그 돌에 대한 원추 비틀기 제약
• Soft Body dynamics for cloth, rope and deformable volumes with two-way interaction with rigid bodies, including constraint support
• 구속을 포함하여 강체와 양방향 상호 작용을 통해 천, 로프 및 변형 가능한 볼륨에 대한 소프트 바디 역학 지원
• Open source C++ code under Zlib license and free for any commercial use on all platforms including PLAYSTATION 3, XBox 360, Wii, PC, Linux, Mac OSX, Android and iPhone
• Zlib 라이선스에 따른 오픈 소스 C ++ 코드이며 PLAYSTATION 3, XBox 360, Wii, PC, Linux, Mac OSX, Android 및 iPhone을 포함한 모든 플랫폼에서 상업적 사용이 무료입니다.
• Maya Dynamica plugin, Blender integration, native binary .bullet serialization and examples how to import URDF, Wavefront .obj and Quake .bsp files.
• Maya Dynamica 플러그인, Blender 통합, 네이티브 바이너리 .bullet 직렬화 및 URDF, Wavefront .obj 및 Quake .bsp 파일을 가져 오는 방법의 예.
• Many examples showing how to use the SDK. All examples are easy to browse in the OpenGL 3 example browser. Each example can also be compiled without graphics.
• SDK 사용 방법을 보여주는 많은 예. 모든 예제는 OpenGL 3 예제 브라우저에서 쉽게 찾아 볼 수 있습니다. 각 예제는 그래픽없이 컴파일 할 수도 있습니다.\
• Quickstart Guide, Doxygen documentation, wiki and forum complement the examples. Contact and Support • Public forum for support and feedback is available at http://bulletphysics.org
• 빠른 시작 가이드, Doxygen 문서, 위키 및 포럼은 예제를 보완합니다. 연락처 및 지원 • 지원 및 피드백을위한 공개 포럼은 http://bulletphysics.org에서 사용할 수 있습니다.
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